Campagne Avro in TMF-zendtijd
Het gerestylde programmablad TeleVizier van de Avro komt met een reclamecampagne die niet via de publieke omroep te zien is, maar wel op…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
NRC Handelsblad meldt dat het volgens de huidige Mediawet niet is toegestaan dat een campagne voor een omroepblad in ‘eigen’ zendtijd wordt gevoerd. Maar de TeleVizier-campagne is ook niet in Ster-zendtijd te zien. Volgens hoofdredacteur Peter Houben is het blad nu meer gericht op sterren en glamour. “En dat is niet iets waar de Avro op dit moment voor staat.” TeleVizier is vrouwelijker geworden en heeft het motto 'Duidelijk van deze tijd'. Ook heeft de titel een nieuwe columnist gevonden in Daan Schuurmans, acteur uit de serie Westenwind en de film Costa.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid