Sterke omzetgroei tijdschrift in supermarktschap
Ondanks de prijzenslag in de supermarkten en de economische recessie kende de productgroep tijdschriften in 2003 een goede…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit cijfers van ACNielsen. Deze omzetgroei wordt voornamelijk gerealiseerd door een stijging van 22 procent door Betapress. Het marktaandeel van de tijdschriftendistributeur binnen Food steeg in 2003 van 23 naar 27 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De toenemende groei binnen supermarkten is opmerkelijk, omdat Betapress traditioneel het sterkst is vertegenwoordigd binnen de vakhandel, waaronder AKO en Bruna. Deze ondernemersgroep kiest er dan ook in toenemende mate voor, om zich middels een breed, diep en specialistisch assortiment verder te profileren ten opzichte van de supermarkt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBetapress maakt deel uit van het Audax-concern.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid