Overslaan en naar de inhoud gaan

Citroen weer weg bij Proximity

Na amper een half jaar is Citroën met zijn below-the-line account alweer opgestapt bij Proximity. Wel is er een nieuwe klant te melden:…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Waar de automarketeer naartoe gaat is niet bekend, maar in de branche wordt rekening gehouden met een switch naar de van Proximity afkomstige Erik Jan Koense en Rob Severein, die hun eigen bureau zijn begonnen.

related partner content for mobile comes here

Proximity onthoudt zich van commentaar en verwijst naar Robert de Groot van Citroën, die in Parijs zit en vanochtend niet bereikbaar was. Business director Erik Voskuijl van Proximity toont zich teleurgesteld over het verlies van de klant. 'Tijdens de pitch werd ons gedachtegoed nog zo omarmd', is alles wat hij kwijt wil. Ook bij het bureau van Koense en Severein, die nog bij Proximity zaten toen de pitch werd gewonnen, zwijgt men. Tot 1 maart blijft Proximity de dm-activiteiten voor Citroën en de dealerorganisatie nog uitvoeren.

Proximity kondigt ook een nieuwe klant aan, Snack-a-Jacks van Quaker Oats. De Britse tv-campagne wordt geadapteerd, maar volgens Voskuijl worden er ook eigen below-the-line activiteiten voor de Britse klant ontwikkeld. En voor klant KPN werd een nieuwe breedbandportal ontwikkeld, terwijl klant Nutricia het bureau een uitgebreid crm-programma liet maken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in