Stayokay besteedt zijn pr uit aan Coopr
Coopr trapt af met het uitrollen van Stay4all, het goededoelenproject van de stichting.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In Nederland kunnen veel kinderen niet mee op schoolreis, omdat ouders de kosten voor een schoolkamp niet kunnen dragen. Stay4all zet zich in voor deze kinderen door het verblijf voor hen te betalen. Van elk geboekt vergaderarrangement bij Stayokay gaat één euro naar Stay4all.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Stayokay is in 1929 opgericht onder de naam NJHC (Nederlandse Jeugdherberg Centrale). Het is dé hostelketen van Nederland, jaarlijks goed voor 850.000 overnachtingen op 26 bijzondere locaties in Nederland.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJennifer Woltjer, manager marketing en sales bij Stayokay: ‘Met hun sterke online focus en expertise, sluit Coopr perfect aan bij de strategie van Stayokay.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid