Overslaan en naar de inhoud gaan

Standaart vertrekt bij NRC Media

Martijn Standaart, Commercial Director NRC Media, vertrekt daar 'na verschil van inzicht met betrekking tot de koers van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Standaart vertrekt per direct. In een mail aan relaties meldt hij: &;Ik ben zeer trots dat ik de afgelopen 4 jaar heb mogen mee bouwen aan een nieuw NRC Media. Gedurende deze periode heb ik in samenwerking met zeer professionele collega’s nieuwe producten voor NRC Media gelanceerd (zoals NRC DeLUXE, NRC Q, NRC Reader, NRC Media Insights), nieuwe commerciële proposities ontwikkeld en staat NRC Media goed op de kaart.&;

Hij zegt dat er een verschil van inzicht is ontstaan over hoe bepaalde zaken ingevuld moeten worden. &;Daarover is helaas geen overeenstemming bereikt. Dan ga je als professionals op een vriendschappelijke manier uit elkaar.&;

related partner content for mobile comes here

Standaart gaat zich bezinnen op zijn toekomst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in