Overslaan en naar de inhoud gaan

Speciale korting voor Dove vrouwen

Ik keek toch even raar op van dit email onderwerp in mijn inbox. Niet eens zozeer omdat ik zelf niet doof ben, maar omdat iemand blijkbaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bleek een aanbieding van het verzorgingsmerk van Unilever te zijn. Had ik natuurlijk aan de hoofletter D moeten zien... Er werd in de email gemeld dat echte schoonheid geen leeftijd kent, dat het merk daarom onlangs Dove Pro-Age heeft geïntroduceerd en dat er sinds kort een boek is dat mooi aansluit bij de visie van dit product: Rimpelmania.

related partner content for mobile comes here

In dit boek verdiepen twee ogenschijnlijk rimpelloze vrouwen zich met stijgende verbazing over de strijd tegen veroudering. Tot zover zie ik inderdaad wel een overeenkomstigheid. Maar dan kom ik op de website van een van de schrijfsters een van de boekpresentatie tegen die vorige maand plaatsvond. Niemand minder dan Robert Shoemacher, toonbeeld van de plastische chirurgie in Nederland, gehuld in een t-shirt met de tekst "Keep Holland Beautiful, get a facelift" ontvangt het eerste exemplaar en leest een stukje voor. Benieuwd in hoeverre dit nog aansluit bij Dove's visie op echte schoonheid?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in