
De door Talents Media ontwikkelde campagne moet de aandacht vestigen op de introductie van de nieuwe mobiele dienst Mobielschademelden.nl. Daarmee kunnen automobilisten met een smartphone makkelijker en sneller schade melden na een aanrijding. Het traditionele schadeformulier is in veel gevallen niet meer nodig.
De campagne bestaat uit een combinatie van een social contest met een roadshow. Automobilisten kunnen zich de komende weken in een speciale ‘drive through’-tent op diverse locaties in het land laten fotograferen in ludieke ‘bijna-schade situaties’.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDe foto’s worden ge-upload naar de actiesite: www.datwordtmobielschademelden.nl, waarna de deelnemers via social media zo veel mogelijk stemmen voor hun ‘bijna schadefoto’ kunnen werven. Uit de deelnemers met de meeste stemmen kiest de jury de winnende foto.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee