Overslaan en naar de inhoud gaan

Social contest voor Verbond van Verzekeraars

Het Verbond van Verzekeraars is van start gegaan met de nationale publiekscampagne Datwordtmobielschademelden.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De door Talents Media ontwikkelde campagne moet de aandacht vestigen op de introductie van de nieuwe mobiele dienst . Daarmee kunnen automobilisten met een smartphone makkelijker en sneller schade melden na een aanrijding. Het traditionele schadeformulier is in veel gevallen niet meer nodig.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat uit een combinatie van een social contest met een roadshow. Automobilisten kunnen zich de komende weken in een speciale ‘drive through’-tent op diverse locaties in het land laten fotograferen in ludieke ‘bijna-schade situaties’.

De foto’s worden ge-upload naar de actiesite: www.datwordtmobielschademelden.nl, waarna de deelnemers via social media zo veel mogelijk stemmen voor hun ‘bijna schadefoto’ kunnen werven. Uit de deelnemers met de meeste stemmen kiest de jury de winnende foto.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in