SJP nomineert 31 cases voor Magneet
Juryvoorzitter Rob Floor is niet erg te spreken over het niveau van de inzendingen: ‘Het lijkt wel of de malaise op de arbeidsmarkt zijn weerslag heeft op de kwaliteit van de arbeidsmarktcommunicatie. Desondanks hebben de vier jury’s voldoende inzendingen boven het maaiveld zien uitsteken’, zegt hij vandaag in Adformatie.
De PersoneelZaak staat bovenaan met elf nominaties voor onder andere de Politie, KPMG en Unilever. De bureau-alliantie Publicis/Maximum kreeg vijf nominaties voor de wervingscampagne voor de Landmacht. Maximum werd ook nog genomineerd voor Capgemini. ACA/Jes ontving vijf nominaties en TBWACompany Group en Steam elk twee. DDB Amsterdam, McCann-Erickson, Van Walbeek Etcetera, S-W-H en Wubbe werden een keer genomineerd.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
In de nieuwe categorie Smart/out-of-the-box werden drie cases genomineerd (‘Quit and Join Us’ ‒ TBWA, ‘Geschikt /ongeschikt’ ‒ De Landmacht’ en ‘Begrijp jij onze klanten?’ ‒ Rabobank). In de andere nieuwe categorie - doelgroepcommunicatie (dit jaar de ict’ers) - werd Capgemini genomineerd.
De Magneten worden 31 mei in DeFabrique in Utrecht uitgereikt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid