Overslaan en naar de inhoud gaan

SJP nomineert 31 cases voor Magneet

De jury van de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) heeft 31 van de 130 ingezonden cases genomineerd. Dat zijn tien…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Juryvoorzitter Rob Floor is niet erg te spreken over het niveau van de inzendingen: ‘Het lijkt wel of de malaise op de arbeidsmarkt zijn weerslag heeft op de kwaliteit van de arbeidsmarktcommunicatie. Desondanks hebben de vier jury’s voldoende inzendingen boven het maaiveld zien uitsteken’, zegt hij vandaag in Adformatie.

related partner content for mobile comes here

De PersoneelZaak staat bovenaan met elf nominaties voor onder andere de Politie, KPMG en Unilever. De bureau-alliantie Publicis/Maximum kreeg vijf nominaties voor de wervingscampagne voor de Landmacht. Maximum werd ook nog genomineerd voor Capgemini. ACA/Jes ontving vijf nominaties en TBWACompany Group en Steam elk twee. DDB Amsterdam, McCann-Erickson, Van Walbeek Etcetera, S-W-H en Wubbe werden een keer genomineerd.

In de nieuwe categorie Smart/out-of-the-box werden drie cases genomineerd (‘Quit and Join Us’ ‒ TBWA, ‘Geschikt /ongeschikt’ ‒ De Landmacht’ en ‘Begrijp jij onze klanten?’ ‒ Rabobank). In de andere nieuwe categorie - doelgroepcommunicatie (dit jaar de ict’ers) - werd Capgemini genomineerd.
De Magneten worden 31 mei in DeFabrique in Utrecht uitgereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in