Twee nieuwe klanten JuniorSenior
JuniorSenior gaat in opdracht van branchevereniging NVPI een campagne maken voor de PEGI-code: de Kijkwijzer voor games. Ook werkt het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De NVPI-campagne moet ertoe bijdragen dat ouders en kinderen een bewuste keuze kunnen maken bij de aankoop van games. Met de redacties van opvoedersbladen, huis-aan-huisbladen, en verwante media wordt de gehele opvoeders doelgroep bereikt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De communicatie voor 'Fifi and the flower Tots' van Chapman Entertainment is eveneens ondergebracht bij JuniorSenior. Het bloemetje Fifi is vanaf deze zomer op het Europese continent te zien. Het bureau moet zorgen voor een communicatieaanpak richting kinderen en opvoeders.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid