Overslaan en naar de inhoud gaan

Shortlist Nima Marketing Jaarprijs bekend

Onder meer Sellaband, Sonja Bakker, BNN en DSB Bank prijken op de shortlist van de NIMA Marketing Jaarprijs 2007.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marketeers konden tot 10 september hun favorieten voor deze marketingprijs nomineren. Vervolgens heeft de jury uit deze inzendingen, aangevuld met hun eigen voorkeuren, de tien organisaties gekozen die volgens hen het beste voldoen aan de gestelde criteria - onder andere succesvol, consistent, vernieuwd en onderscheidend marketingbeleid.

related partner content for mobile comes here

De volgende tien organisaties maken kans op de NIMA Marketing Jaarprijs 2007: Albert Heijn, BNN, DSB Bank, Floris van Bommel, Medellín Secret, Philips, Rabobank, Sellaband, Sonja Bakker en Unilever.
Marketeers kunnen tot 1 november stemmen op hun persoonlijke favoriet. Vervolgens gaat de jury opnieuw in beraad, om de winnaar te kiezen.
De prijs wordt uitgereikt tijdens het Nima Marketing Gala op 29 november 2007.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in