Sanoma introduceert geur in diepdruk
In onder meer Viva, Libelle en Margriet verschijnt deze week een advertentie van Robijn met geurendruk. Het is voor het eerst dat geur…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tot op heden was geurendruk alleen mogelijk in offset. Lever Fabergé past de techniek toe voor de nieuwe variant van Robijn, Lelie en Rijstbloesem. De lezer ruikt de geur van de nieuwe wasverzachter door over een deel van de advertentiepagina te wrijven. Door de druk van het wrijven gaan minuscule geurbolletjes kapot en komt de geur vrij.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De geurendruktechniek werd ontwikkeld door Senta Multisensory Concepting in samenwerking met Sanoma Uitgevers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid