Overslaan en naar de inhoud gaan

Reorganisatie Unilever krijgt vorm

De in augustus aangekondigde reorganisatie bij was- en voedingsmiddelenconcern Unilever neemt concretere vormen aan. Het concern wil…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij Unilever verdwijnen wereldwijd de komende vier jaar 20.000 banen en worden de merken tegen het licht gehouden. Hoeveel banen er in Nederland verdwijnen, kon een woordvoerder van het concern niet zeggen. ‘We willen eerst met onze eigen mensen praten over de veranderingen. We praten nu met onze Europese ondernemingsraden', aldus de zegsman.

related partner content for mobile comes here

Unilever wil Boursin verkopen omdat het merk niet meer past in de merkenportefeuille. ‘Het is een prima merk, winstgevend en met goede groei, maar het past niet meer bij onze kerntaken (ANP).'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in