Super de Boer met narrowcasting
Super de Boer supermarkten introduceert in ‒voorlopig - veertien winkels in Nederland nieuwe winkeldisplays en demonstratiemeubels voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het nieuwe in-store concept onder de naam ‘Goed Idee van Super de Boer’ wordt centraal vanuit het hoofdkantoor aangestuurd. De winkels kunnen samen met leveranciers consumenten zo op de hoogte houden van nieuwe producten, demonstraties en proeverijen houden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Later dit jaar beslist het concern welke winkels in Nederland ook in aanmerking komen voor dit nieuwe formule-onderdeel. Meer reuring op de winkelvloer maakt onderdeel uit van de restyling van de winkels die al eerder in gang gezet werd. Er wordt voor de introductie samengewerkt met negen partners, waaronder Campina, Henkel en Hero.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid