Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank lanceert nieuwe commercial onder het motto ‘een aandeel in elkaar’

Twee ondernemers vertellen in de nieuwe commercial over hun Haarlems' Jopen bier dat ze inmiddels wereldwijd exporteren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe commercial van Rabobank vertellen de Haarlemse bierbrouwers Michel Ordeman en Lydian Zoetman over hun Jopen bier.

related partner content for mobile comes here

Heleen Crielaard, hoofd Merk en Marktcommunicatie bij Rabobank: &;Klanten uit de dagelijkse praktijk van de Rabobank maken op een herkenbare manier duidelijk wat we bedoelen met een aandeel in elkaar. Je ziet wat ondernemers willen bereiken, hoe mensen een aandeel in elkaars leven hebben en hoe de aanpak van de Rabobank daarin een bescheiden maar essentiële rol speelt.&;

In november ging de campagne van start met , waar in december al een op volgde.

Main Creative Credentials
Executive Creative Director: Darre van Dijk
Copywriter: Jurriaan Noij
Art Director: Marco de Jong
Strategy & Account: team Ogilvy & Mather Amsterdam
Productiemaatschappij: WeFilm, Martijn de Jong
Rabobank: Heleen Crielaard, Stefan Wink, Joop Spijkers, Rob Luters

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in