Rabobank lanceert nieuwe commercial onder het motto ‘een aandeel in elkaar’


In de nieuwe commercial van Rabobank vertellen de Haarlemse bierbrouwers Michel Ordeman en Lydian Zoetman over hun Jopen bier.
Heleen Crielaard, hoofd Merk en Marktcommunicatie bij Rabobank: 'Klanten uit de dagelijkse praktijk van de Rabobank maken op een herkenbare manier duidelijk wat we bedoelen met een aandeel in elkaar. Je ziet wat ondernemers willen bereiken, hoe mensen een aandeel in elkaars leven hebben en hoe de aanpak van de Rabobank daarin een bescheiden maar essentiële rol speelt.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn november ging de campagne van start met deze tv-commercial, waar in december al een themacampagne op volgde.
Main Creative Credentials
Executive Creative Director: Darre van Dijk
Copywriter: Jurriaan Noij
Art Director: Marco de Jong
Strategy & Account: team Ogilvy & Mather Amsterdam
Productiemaatschappij: WeFilm, Martijn de Jong
Rabobank: Heleen Crielaard, Stefan Wink, Joop Spijkers, Rob Luters
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid