Rabobank en Univé winnaars SponsorRing 2009
Rabobank was met nominaties in vier categorieën breed vertegenwoordigd en werd daarom tot Sponsor van het Jaar gekozen. Rabobank was genomineerd in de categorieën Sport, Media, Maatschappij en Innovatie, maar wist daarin niet te winnen.
Univé Verzekeringen won de prijzen in de categorieën Cultuur & Entertainment en Smart Budget. De verzekeraar won de categorie Cultuur & Entertainment met de sponsoring van Wit Licht. In de Smart Budget categorie was Univé winnaar met de sponsoring van de Free and Safe Parking bij de TT Assen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaJan Driessen, communicatiedirecteur bij Aegon, werd gekozen tot Sponsor Personality van het Jaar. De jury prees vooral de bijzondere wijze waarop Driessen zich heeft ingespannen om een opvolger te vinden voor Aegon als hoofdsponsor van de KNSB.
Winnaars in de andere categorieën waren Calvé en het KNVB Calvé Straatvoetbal in de categorie Sport, CMS Derks Star Busmann en OperaFlirt in de categorie Kunst, Volkswagen en License to Liberty (TMF) in de categorie Media, ASR Nederland en de ASR Jongeren Run in de categorie Maatschappij, Wieckse Witte en Zonneradar.nl in de categorie Innovatie.
De hoofdjury stond onder voorzitterschap van Fons van Westerloo.
Bron: Sponsor Online
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid