Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank en Univé winnaars SponsorRing 2009

Rabobank Nederland is uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar en Univé Verzekeringen won twee SponsorRingen bij de uitreiking van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rabobank was met nominaties in vier categorieën breed vertegenwoordigd en werd daarom tot Sponsor van het Jaar gekozen. Rabobank was genomineerd in de categorieën Sport, Media, Maatschappij en Innovatie, maar wist daarin niet te winnen.

related partner content for mobile comes here

Univé Verzekeringen won de prijzen in de categorieën Cultuur & Entertainment en Smart Budget. De verzekeraar won de categorie Cultuur & Entertainment met de sponsoring van Wit Licht. In de Smart Budget categorie was Univé winnaar met de sponsoring van de Free and Safe Parking bij de TT Assen.

Jan Driessen, communicatiedirecteur bij Aegon, werd gekozen tot Sponsor Personality van het Jaar. De jury prees vooral de bijzondere wijze waarop Driessen zich heeft ingespannen om een opvolger te vinden voor Aegon als hoofdsponsor van de KNSB.

Winnaars in de andere categorieën waren Calvé en het KNVB Calvé Straatvoetbal in de categorie Sport, CMS Derks Star Busmann en OperaFlirt in de categorie Kunst, Volkswagen en License to Liberty (TMF) in de categorie Media, ASR Nederland en de ASR Jongeren Run in de categorie Maatschappij, Wieckse Witte en Zonneradar.nl in de categorie Innovatie.

De hoofdjury stond onder voorzitterschap van Fons van Westerloo.

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in