Overslaan en naar de inhoud gaan

Moseley en Dundas naar 180

Al Moseley en Kevin Dundas worden respectievelijk executive creative director en managing partner bij 180 Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Al Moseley en Kevin Dundas worden respectievelijk executive creative director en managing partner bij .

related partner content for mobile comes here

Moseley was 1,5 jaar werkzaam als partner/ECD bij Hurrell Moseley Dawson & Grimmer. Hij keert terug naar Amsterdam waar hij eerder als executive creative director werkte bij Wieden + Kennedy Amsterdam. Daar leidde hij onder meer de succesvolle campagne van Coca-Cola 'Happiness Factory' en was hij ook verantwoordelijk voor klanten als EA en Nike. Dundas is nu president & chief executive bij Nitro Sapient in Londen. Daarvoor was hij worldwide strategy director bij Saatchi & Saatchi.

Moseley (foto links) en Dundas gaan samenwerken met het bestaande management team van 180 dat bestaat uit ceo Chris Mendola en chief creative officer Andy Fackrell. Alex Melvin blijft aan als chairman en richt zich op een aantal kernaccount en de verdere ontwikkeling van het bureau. De uitbreiding hangt samen met de recent aangekondigde reorganisatie van 180 in 4 units: 180, Riot, Detail en U-Turn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in