Moseley en Dundas naar 180


Al Moseley en Kevin Dundas worden respectievelijk executive creative director en managing partner bij 180 Amsterdam.
Moseley was 1,5 jaar werkzaam als partner/ECD bij Hurrell Moseley Dawson & Grimmer. Hij keert terug naar Amsterdam waar hij eerder als executive creative director werkte bij Wieden + Kennedy Amsterdam. Daar leidde hij onder meer de succesvolle campagne van Coca-Cola 'Happiness Factory' en was hij ook verantwoordelijk voor klanten als EA en Nike. Dundas is nu president & chief executive bij Nitro Sapient in Londen. Daarvoor was hij worldwide strategy director bij Saatchi & Saatchi.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMoseley (foto links) en Dundas gaan samenwerken met het bestaande management team van 180 dat bestaat uit ceo Chris Mendola en chief creative officer Andy Fackrell. Alex Melvin blijft aan als chairman en richt zich op een aantal kernaccount en de verdere ontwikkeling van het bureau. De uitbreiding hangt samen met de recent aangekondigde reorganisatie van 180 in 4 units: 180, Riot, Detail en U-Turn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid