
Al Moseley en Kevin Dundas worden respectievelijk executive creative director en managing partner bij 180 Amsterdam.
Moseley was 1,5 jaar werkzaam als partner/ECD bij Hurrell Moseley Dawson & Grimmer. Hij keert terug naar Amsterdam waar hij eerder als executive creative director werkte bij Wieden + Kennedy Amsterdam. Daar leidde hij onder meer de succesvolle campagne van Coca-Cola 'Happiness Factory' en was hij ook verantwoordelijk voor klanten als EA en Nike. Dundas is nu president & chief executive bij Nitro Sapient in Londen. Daarvoor was hij worldwide strategy director bij Saatchi & Saatchi.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftMoseley (foto links) en Dundas gaan samenwerken met het bestaande management team van 180 dat bestaat uit ceo Chris Mendola en chief creative officer Andy Fackrell. Alex Melvin blijft aan als chairman en richt zich op een aantal kernaccount en de verdere ontwikkeling van het bureau. De uitbreiding hangt samen met de recent aangekondigde reorganisatie van 180 in 4 units: 180, Riot, Detail en U-Turn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee