Publicis-combinatie verwerft Eurotunnel
Publicis en Publicis Dialogue gaan de (Europese) marketingcommunicatie voor de Eurotunnel verzorgen, OMD behoudt het media-account.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Partners BDDH, Partners Andrews Aldridge, Euro RSCG Wnek Gosper, KLP Euro RSCG en TBWAGGT ‘verloren’ de pitch. Eurotunnel had verschillende bureaucombinaties (below- & above-the-line) uitgenodigd voor een competitie. OMD versloeg MindShare en MediaCom in de mediapitch.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Channel Tunnel, eigenaar van de Eurotunnel heeft zich tot nu toe slechts gefocust op direct marketing, waarbij Euro RSCG Direct de lead agency was. Met deze review wil het bedrijf nu een volledige mix, dus met reclame en mediaplanning (BrandRepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid