Overslaan en naar de inhoud gaan

Prijzenoorlog? --------> Huismerkenoorlog!

Het lijkt er op dat de prijzenoorlog in de supermarkt zich verplaatst heeft naar de huismerken van de supers. Was het eerst Albert Heijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het lijkt er op dat de prijzenoorlog in de supermarkt zich verplaatst heeft naar de huismerken van de supers. Was het eerst Albert Heijn die ongeveer in elk reclame blok haar huismerk aanprijst en laat zien dat de haar huismerk even goed is als de A-merken.
De producten worden immers blind getest. Zag ik gisteren een reclame van C1000 die ook haar huismerk naar voren brengt als evengoed en lager geprijsd dan het A-merk.

related partner content for mobile comes here

Inmiddels steekt Jumbo de draak met de reclame van Albert Heijn. Gisteren stond er in een aantal dagbladen een Advertentie van jumbo waarin de blinddoek van AH naar de prullenbak verwezen wordt.

Het motto van Jumbo: De kassabon kan je niet vergelijken met een blinddoek op.

Onder de advertentie wordt ook nog een vergelijking gemaakt tussen de A-merken in de supermarkten. Daarmee probeert jumbo natuurlijk aan te tonen dat zij goedkoper is.

Is AH nu weer aan zet?

bron: Distrifood

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in