Overslaan en naar de inhoud gaan

Pensioenfonds WRI wint communicatieprijs

Het Pensioenfonds Werk en (re)Integratie (PWRI) heeft de NPN prijs gewonnen voor het pensioenfonds met de meest effectieve…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lizelotte Smits, voorzitter van de communicatiecommissie van PWRI, ontving de prijs donderdag 29 oktober in de Koepelkerk in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Vakblad NPN Magazine, een uitgave van de Financial Times, reikt sinds 2005 prijzen uit aan pensioenfondsen die toonaangevend te werk gaan. PWRI ontving de prijs in de categorie pensioenfonds met de meest effectieve communicatiestrategie met een budget groter dan 50.000 euro. De achterban van PWRI bestaat grotendeels uit medewerkers die werkzaam zijn in het kader van de sociale werkvoorziening.

De jury was vooral lovend over de manier waarop PWRI luistert naar haar deelnemers en suggesties verwerkt in de communicatiemiddelen. "Geen flitsende producten zonder te weten of ze wel aanslaan, maar een degelijke interactie met de deelnemers over elke stap in het communicatieproces. Er wordt geluisterd naar de feedback, er wordt gedaan wat de deelnemers wensen."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in