Overslaan en naar de inhoud gaan

Lewis PR neemt het Belgische Leads United over

Lewis PR kondigt de overname aan van het Belgische communicatiebureau Leads United. Lewis neemt een 100-procentbelang in Leads. Leads…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

kondigt de overname aan van het Belgische communicatiebureau . Lewis neemt een 100-procentbelang in Leads. Leads blijft opereren onder de eigen naam, maar wordt volledig geïntegreerd in de 39 kantoren tellende Lewis Groep en zal rapporteren aan het hoofdkantoor van Lewis voor de regio West-Europa in Eindhoven.

related partner content for mobile comes here

Leads United blijft onder het management vallen van de oprichtster Dian Wahlen. Yvonne van Bokhoven, vp Western Europe bij Lewis, zal de Benelux-kantoren runnen met het oog op maximale synergie-effecten.
De Benelux-vestigingen van Lewis bevinden zich in Eindhoven en Antwerpen. De Belgische vestiging in Antwerpen zal worden samengevoegd met Leads United. De overname brengt een totaal van 40 communicatiespecialisten samen (18 Belgen en 22 Nederlanders).
Leads United is gespecialiseerd in interne communicatie, crisiscommunicatie en mediarelaties en bestaat zestien jaar; Lewis PR in sociale media-, pr- en communicatiecampagnes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in