Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G zet Clearasil-merk in etalage

Procter & Gamble zet het internationaal succesvolle merk Clearasil -een account van het Grey-netwerk - in de etalage. Op dinsdag 8…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Susan Arnold, president van P&G’s internationale beauty care business, noemtClearasil een 'profitable' merk, dat marktleider in hetacnebehandelingssegment is in de VS, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland enin liefst 50 landen te koop is. Maar, zegt Arnold, P&G moet harde keuzesmaken en wil zich beperken tot ‘top tier beauty brands.’ En Clearasil is datniet. “De mogelijke vervreemding van het merk past in ons streven om P&G’smerkenportfolio te optimaliseren.”

related partner content for mobile comes here

P&G gaat biedingen vragen op Clearasil, en heeft daartoe Goldman, Sachs & Co.ingeschakeld als financieel adviseur. “Als er geen acceptabel aanbod volgt,dan zullen we het merk behouden en ons op andere mogelijkheden bezinnen”,aldus het bedrijf in Cincinnati.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in