Overslaan en naar de inhoud gaan

Opera: 'iPhone nog steeds het belangrijkste platform op gebied van Mobile Advertising'

Opera Software staat vooral bekend als mobile browser software producten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit bedrijf uit Noorwegen is echter ook een grote speler in mobile advertising. Niet voor niets vorig jaar voor zo'n $100 miljoen advertising bedrijven gekocht, zoals , .

related partner content for mobile comes here

Deze week hebben zij hun maandelijkse rapport gepubliceerd, waaruit blijkt dat iPhone nog steeds de 'key driver' op gebied van mobile advertising is.

Op gebied van verkeer, aantal impressies en waarde voor adverteerders domineert Apple met haar smartphones. De iPhone genereert net zo veel traffic op het advertising platform als alle Android smartphones bij elkaar.

Apple's leidende rol hierin in nog groter op gebied van tablets, waarvan op gebied van traffic de iPad goed is voor 90% marktaandeel en op gebied van bereik.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in