Overslaan en naar de inhoud gaan

Bacardi introduceert Pinneaple Fusion

Bacardi lanceert Pineapple Fusion: een tropische ananas rum met een twist van kokos, die met veel ijs en sinas als mixdrank wordt gedronken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bacardi Pineapple Fusion is onderdeel van de Bacardi Flavoured Rum range. Deze bestaat uit Bacardi Limón, Bacardi Razz en Bacardi Dragonberry. Bacardi Pineapple Fusion wordt gedronken met sinas en veel ijs. Voor de finishing touch wordt de mix gegarneerd met een stukje ananas en ananasblad. De Barardi Pineapple Fusion rum zit in een fles van 0,7 liter, bevat 32% alcohol en is verkrijgbaar bij de slijterij en in horecagelegenheden.

related partner content for mobile comes here

Uit onderzoek van Panel Wizard naar de drinkgewoonten van 1000 Nederlanders blijkt dat één op de drie Nederlanders altijd sterke drank in huis heeft om een mixdrankje te maken. Rum wordt met 17,5 procent gezien als de meest favoriete alcoholische drank om mee te mixen. Vodka en whisky volgen met respectievelijk 8,3 procent en 4,3 procent. Mixdrankjes hebben een tropisch imago; bijna de helft van de Nederlanders (43,9%) associeert mixdrankjes met de zomer en vakantie.

De nieuwe rum is eerder dit jaar in de Verenigde Staten gelanceerd en wordt nu voor het eerst in Europa gelanceerd in Nederland. Tijdens de introductiecampagne laten Poolguards op verschillende plekken in het land zien hoe je op een feestelijke en verantwoorde wijze (pool)parties kan vieren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in