Overslaan en naar de inhoud gaan

Online adverteerders willen onafhankelijke metingen

Uitgaven aan online-adverteren zouden nog meer kunnen toenemen als de onlinecijfers door een derde, onafhankelijke partij zou worden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het onderzoek werden onlinemediaplanners en -inkopers gevraagd naar hun mening met betrekking tot interactieve marketing.

related partner content for mobile comes here

Betrouwbaardere metingen blijken de belangrijkste kwestie te zijn.Tweederde van de Amerikaanse marketeers zegt weinig vertrouwen te hebben dat het effect van hun onlineadvertenties goed wordt gemeten.

Driekwart van hen zegt dat ze waarschijnlijk meer op sites, e-mailnieuwsbrieven, en zoekmachines zouden adverteren als het bereik door een onafhankelijke partij zou worden gemeten. Ongeveer van de helft geeft aan hun onlinebudget voor blogs, pod- en vodcasts en mobiel internet te verhogen als er onafhankelijke metingen zouden plaatsvinden.

Opmerkelijk is wel dat jonge marketingprofessionals (onder de 25) minder skeptisch staan ten aanzien van de huidige manier van meten dan oudere marketeers (ouder dan 55). Driekwart van de jongeren vertrouwen de gegevens verschaft door de online publishers tegenover 22 procent van de ouderen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in