Omzetgroei Interview/NSS
Marktonderzoeksbureau Interview/NSS heeft in 2003 de omzet autonoom met 12 procent zien stijgen naar 15,8 miljoen euro.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het operationeel resultaat steeg naar euro 1,5 miljoen. De marktonderzoeker realiseerde deze stijging ondanks het feit dat de bestedingen aan diensten in het jaar 2003 zijn gedaald.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Algemeen directeur Carlo Stokx zegt dat de omzetgroei vooral te danken is aan de nauwe samenwerking met het moederbedrijf SNT. 'Waar de meeste bureaus gekozen hebben voor een horizontale integratie met buitenlandse marktonderzoeksbureaus volgt Interview/NSS juist een strategie van verticale integratie.’ De samenwerking moet opdrachtgevers helpen langdurige en rendabele relaties op te bouwen met hun klanten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid