Nieuwe vrouwenglossy Starstyle


Het tijdschrift is gericht op vrouwen van tussen de 18 en 35 jaar, die zich willen spiegelen aan het hippe en onbezorgde leven van sterren. Starstyle geeft informatie waar kleren in de stijl van Jennifer Lopez te koop zijn en wat Cameron Diaz tegen haar kater doet na een avondje stappen. Ook de relaties en het sexleven van sterren komen aan de orde. Eleganceredacteur Corinne van Duin wordt hoofdredacteur. "Het blad moet de sfeer van de speelfilm Bridget Jones' Diary en de tv-serie Sex in the city uitademen", zegt uitgever Guus van Hove. Door de merken die 'aan sterren vastzitten' te benoemen, hoopt de uitgever een flinke, internationale adverteerdersmarkt aan te kunnen boren. "Dolce & Gabbana is vast blij als we schrijven dat een ster in hun kleren loopt."
Het blad dat niet meer dan een tientje gaat kosten, begint met een oplage van 100.000. Het bureau LaMarque gaat de multimediale campagne voor het blad voeren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid