Nieuw klantenmedium ING Car Lease
De titel volgt relatiemagazine Carl op. CrossOver is ‘een innovatieve kruisbestuiving op het gebied van uitvoering, inhoud en vormgeving’. Het is geen magazine met een traditioneel formaat, maar een als harmonica gevouwen ‘road map’, zowel horizontaal als verticaal te lezen. Centraal staat de bewaar- en meeneemfunctie. Achter elke vouw schuilt een spread die vrij kan worden ingedeeld: als één artikel, als twee enkele pagina’s, als vier halve pagina’s of als acht kwartpagina’s. Dit werkt onder andere goed voor afscheurcoupons van acties en aanbiedingen.
Het magazine zal minimaal vier keer per jaar verschijnen in een oplage van 70.000 stuks. De exemplaren worden verstuurd naar alle leaserijders van ING Car Lease. Het concept is bedacht en uitgevoerd door ATP Agency in Maarssen, het communicatiebureau dat ook verantwoordelijk was voor Carl. ING Car Lease is onderdeel van de ING Groep.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid