Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw klantenmedium ING Car Lease

ING Car Lease lanceert deze week een nieuw medium voor zijn leaserijders: CrossOver.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De titel volgt relatiemagazine Carl op. CrossOver is ‘een innovatieve kruisbestuiving op het gebied van uitvoering, inhoud en vormgeving’. Het is geen magazine met een traditioneel formaat, maar een als harmonica gevouwen ‘road map’, zowel horizontaal als verticaal te lezen. Centraal staat de bewaar- en meeneemfunctie. Achter elke vouw schuilt een spread die vrij kan worden ingedeeld: als één artikel, als twee enkele pagina’s, als vier halve pagina’s of als acht kwartpagina’s. Dit werkt onder andere goed voor afscheurcoupons van acties en aanbiedingen.

related partner content for mobile comes here

Het magazine zal minimaal vier keer per jaar verschijnen in een oplage van 70.000 stuks. De exemplaren worden verstuurd naar alle leaserijders van ING Car Lease. Het concept is bedacht en uitgevoerd door ATP Agency in Maarssen, het communicatiebureau dat ook verantwoordelijk was voor Carl. ING Car Lease is onderdeel van de ING Groep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in