Overslaan en naar de inhoud gaan

Negen nominaties Nederland bij ESPA

Nederland heeft met negen nominaties (of bekroningen) bij de Europese Sales Promotion Award wederom goed gescoord.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

The European Federation of Sales Promotion als PMC lid van de EACA (European association of Communication Agencies) is vorige week in Spanje bijeengekomen om de beste nationale promotionele acties (voor Nederland de Esprix winnaars en genomineerden) te beoordelen en vervolgens de Europese winnaars te nomineren.

related partner content for mobile comes here

De Nederlandse genomineerden zijn :

Categorie Business to business : Bureaucampagne Doom & Dickson.
Bureau: Doom&Dickson, Adverteerder: Doom&Dickson

Categorie Sales Force/Trade promotions : Club Oxygen.
Bureau: TBWA/Direct Company, Adverteerder: O2 (Netherlands)BV

Categorie FMCG : Silvo kruidenrek.
Bureau: Comm’pas Reclamemakers, Adverteerder: Silvo B.V.

Categorie Alcoholic Beverages : Grolsch Beugellamp.
Bureau: DraftWorldwide Nederland, Adverteerder: Grolsche Bierbrouwerij Nederland

Categorie Durables (auto/household): Renault Kangoo.
Bureau: Creative Force, Adverteerder: Renault Nederland.

Categorie Cause related/charity: Stop Aids now, Art bag.
Bureau: De combinatie van Factoren, Adverteerder: STOP AIDS NOW!

Categorie Travel/Leisure : Witte kerst met Belle en de Beest.
Bureau: TBWA/Direct Company, Adverteerder: Disneyland Resort Parijs

Categorie Creative Execution: Dutchtone Toeslagactie.
Bureau: Eigen Fabrikaat, Adverteerder: Dutchtone

Categorie Innovation : Quote 500 armste kinderen.
Bureau: TBWA/Direct Company, Adverteerder: Unicef Nederland.

De prijsuitreiking is op 2 oktober in de Albert Hall in Brussel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in