
The European Federation of Sales Promotion als PMC lid van de EACA (European association of Communication Agencies) is vorige week in Spanje bijeengekomen om de beste nationale promotionele acties (voor Nederland de Esprix winnaars en genomineerden) te beoordelen en vervolgens de Europese winnaars te nomineren.
De Nederlandse genomineerden zijn :
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU Delft
Categorie Business to business : Bureaucampagne Doom & Dickson.
Bureau: Doom&Dickson, Adverteerder: Doom&Dickson
Categorie Sales Force/Trade promotions : Club Oxygen.
Bureau: TBWA/Direct Company, Adverteerder: O2 (Netherlands)BV
Categorie FMCG : Silvo kruidenrek.
Bureau: Comm’pas Reclamemakers, Adverteerder: Silvo B.V.
Categorie Alcoholic Beverages : Grolsch Beugellamp.
Bureau: DraftWorldwide Nederland, Adverteerder: Grolsche Bierbrouwerij Nederland
Categorie Durables (auto/household): Renault Kangoo.
Bureau: Creative Force, Adverteerder: Renault Nederland.
Categorie Cause related/charity: Stop Aids now, Art bag.
Bureau: De combinatie van Factoren, Adverteerder: STOP AIDS NOW!
Categorie Travel/Leisure : Witte kerst met Belle en de Beest.
Bureau: TBWA/Direct Company, Adverteerder: Disneyland Resort Parijs
Categorie Creative Execution: Dutchtone Toeslagactie.
Bureau: Eigen Fabrikaat, Adverteerder: Dutchtone
Categorie Innovation : Quote 500 armste kinderen.
Bureau: TBWA/Direct Company, Adverteerder: Unicef Nederland.
De prijsuitreiking is op 2 oktober in de Albert Hall in Brussel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee