Nederlandse social-media campagne promotie Philadelphia
23 mei heeft het Philadelphia Convention & Visitors Bureau een Nederlandse social-mediacampagne via Twitter (@Philadelphia_nl">@Philadelphia_nl) en Facebook gelanceerd.
Doel van deze Nederlandse campagne is via social media meer aandacht te krijgen voor de metropool gelegen tussen New York en Washington, D.C.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaNieuws, feiten en vooral reistips over de Amerikaanse geboortestad kan men ontvangen via Twitter en Facebook. Bovendien zijn de accounts gekoppeld aan links naar gerelateerde pagina’s en websites en/of (websites van) aanbieders en touroperators.
Nieuwe fans en/of followers maken kans op een speciale ‘Philly’ iPod Nano.
Hoe meer vrienden men aanmoedigt fan/follower te worden, hoe groter de kans op het winnen van een iPod Nano.
Het verkeersbureau geeft er twee weg; één wordt verloot onder de nieuwe followers en één onder de fans.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid