Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse social-media campagne promotie Philadelphia

23 mei heeft het Philadelphia Convention & Visitors Bureau een Nederlandse social-mediacampagne via Twitter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

23 mei heeft het een Nederlandse social-mediacampagne via Twitter (">) en gelanceerd.

related partner content for mobile comes here

Doel van deze Nederlandse campagne is via social media meer aandacht te krijgen voor de metropool gelegen tussen New York en Washington, D.C.

Nieuws, feiten en vooral reistips over de Amerikaanse geboortestad kan men ontvangen via Twitter en Facebook. Bovendien zijn de accounts gekoppeld aan links naar gerelateerde pagina’s en websites en/of (websites van) aanbieders en touroperators.

Nieuwe fans en/of followers maken kans op een speciale ‘Philly’ iPod Nano.

Hoe meer vrienden men aanmoedigt fan/follower te worden, hoe groter de kans op het winnen van een iPod Nano.

Het verkeersbureau geeft er twee weg; één wordt verloot onder de nieuwe followers en één onder de fans.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in