Na 'Biertje?' ook 'Wijntje?
Discovery Networks heeft ter introductie van de nieuwe vrouwenzender TLC het aloude 'Biertje?' verbasterd tot 'Wijntje?'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
TLC wil iets opvallends doen rond de lancering en is uitgekomen op een knipoog naar Heineken's "biertje?" dat voor TLC is omgedoopt tot "wijntje"?". De filosofie achter de campagne voor de nieuwe vrouwenzender van Nederland is dat vrouwen vaak samen televisie kijken onder het genot van een glas wijn.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Discovery Networks, moederbedrijf van mannenzender Discovery Channel, lanceert de lifestyle & non-fictie entertainmentzender op 4 juli. De zender heeft volledige dekking in Nederland in het analoge en digitale basispakket. TLC zendt vanaf 18:00 uur uit op het kanaal van Animal Planet en richt zich op de vrouw van nu tussen 25 – 39 jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid