Overslaan en naar de inhoud gaan

Maurits van Oranje start marketinginnovatiebureau

Maurits van Oranje heeft samen met The New Frontier een eigen bedrijf opgericht onder de naam The Source.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft samen met een eigen bedrijf opgericht onder de naam .

related partner content for mobile comes here

De nieuwe onderneming gaat voor bedrijven en de overheid innovatietrajecten opzetten en begeleiden, vanuit een marketing en algemene business invalshoek. The Source houdt zich tevens bezig met de ontwikkeling van innovatieve concepten voor producten en systemen.

Maurits van Oranje had de afgelopen jaren in verschillende marketingfuncties en werkte hiervoor als business manager bij Philips Domestic Appliances & Personal Care, met verantwoordelijkheid voor een deel van de Philishave portefeuille.

Van Oranje: 'Het zelfstandig ondernemerschap trok mij al geruime tijd. Met name vernieuwing, waarmee ik mij binnen Philips ook al deels bezig hield, boeit mij enorm, niet in de laatste plaats omdat het de sleutel is tot een succesvolle toekomst van ondernemingen en organisaties. Bovendien bestaat hieraan ook duidelijk behoefte omdat de nadruk in het bedrijfsleven de afgelopen jaren nogal sterk heeft gelegen op kostenbeheersing en optimalisatie van bestaande processen en producten. Ik denk dat The Source een relevante, katalyserende rol kan vervullen om vernieuwing juist weer te stimuleren en te prikkelen.'

Van Oranje koos voor samenwerking met The New Frontier vanwege gelijkgestemde ideeën over ondernemerschap en innovatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in