Overslaan en naar de inhoud gaan

Meld uw smerige trucs!

Weer eens iets om te lachen, en dat op deze mooie maandagmorgen, EthicsCrisis.com. Hier mag u als marketeer melden wat u zoal aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marketing is de kunst van het opblazen, mooi maken, de vrouw (m/v) voor de spiegel, die rok of das, het kapsel, misschien wel een bolide om nog meer te maskeren van het onvermogen. Kortom, verdoezelen, jokken zo u wilt. Bestaan daar ook ethische grenzen voor? Volgens mij niet, maar ik ben geen marketeer maar journalist, die volgend jaar Leugens.nl eindelijk gaat optuigen.

related partner content for mobile comes here

nodigt u uit om het meest onethisch dat u heeft uitgevreten in uw zakenleven te delen met andere smeerlappen. En dat mag anoniem. Dus ik zou zeggen: schroom niet om uit uw ervaringen te putten. Dar het anoniem is, mag het ook over een collega gaan, want u was vrij braaf natuurlijk.

Het mooiste: u weet nog iets van uw vorige werkkring waar u toch niet meer op aan te spreken bent, onethisch is tenslotte onethisch, kan ook de melding zelf zijn. Of u verzint gewoon iets om het volk te vermaken. Iets dat u wel had willen doen. Wat maakt het ook allemaal uit?

Voor de gelovigen van de web 2.0 kerk: daar hoort het ook bij want bezoekers kunnen de inzendingen van een cijfers voorzien van 1 tot 10. en andere bezoekers kunnen dan weer smullen van de meest onethische dingen.

(De komende maanden zal ik deze site voor u bijhouden en de leukste dingen rapporteren. Altijd aardig in de komkommertijd die eraan komt.)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in