Meld uw smerige trucs!


Marketing is de kunst van het opblazen, mooi maken, de vrouw (m/v) voor de spiegel, die rok of das, het kapsel, misschien wel een bolide om nog meer te maskeren van het onvermogen. Kortom, verdoezelen, jokken zo u wilt. Bestaan daar ook ethische grenzen voor? Volgens mij niet, maar ik ben geen marketeer maar journalist, die volgend jaar Leugens.nl eindelijk gaat optuigen.
EthicsCrisis.com nodigt u uit om het meest onethisch dat u heeft uitgevreten in uw zakenleven te delen met andere smeerlappen. En dat mag anoniem. Dus ik zou zeggen: schroom niet om uit uw ervaringen te putten. Dar het anoniem is, mag het ook over een collega gaan, want u was vrij braaf natuurlijk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoHet mooiste: u weet nog iets van uw vorige werkkring waar u toch niet meer op aan te spreken bent, onethisch is tenslotte onethisch, kan ook de melding zelf zijn. Of u verzint gewoon iets om het volk te vermaken. Iets dat u wel had willen doen. Wat maakt het ook allemaal uit?
Voor de gelovigen van de web 2.0 kerk: daar hoort het ook bij want bezoekers kunnen de inzendingen van een cijfers voorzien van 1 tot 10. en andere bezoekers kunnen dan weer smullen van de meest onethische dingen.
(De komende maanden zal ik deze site voor u bijhouden en de leukste dingen rapporteren. Altijd aardig in de komkommertijd die eraan komt.)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid