Overslaan en naar de inhoud gaan

Marktaandeel per mobiel platform (Q1 vs Q2 2012)

Bovenstaande grafiek van IDC geeft goed aan hoe hard het Android platform aan het groeien is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

iOS (iPhone/iPad) zakt wat weg, wat zou kunnen komen doordat de consument aan het wachten is op de iPhone 5 (september 2012). BlackBerry wat nog enkele jaren dé zaken telefoon bij uitstek was en vervolgens door het gratis 'pingen' dé jongeren telefoon is geworden is in flink verval en er wordt zelfs gesproken dat .

related partner content for mobile comes here

Windows Mobile was in 2005 mijn eerste smartphone. In die tijd waren er verder nog geen andere smartphones. Helaas heeft dit bedrijf (net als Nokia) aardig stil gestaan in de belangrijke smartphone jaren (2008-2011) en hebben zij met hun marktaandeel van 3,5% geen rol in de smartphone wereld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in