Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingblad snel ter ziele

Dacht ik net afgelopen week een mooie Amerikaanse marketingbron te hebben gevonden met voor een stukje over marketingblunders van 2005 van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dacht ik net afgelopen week een mooie Amerikaanse marketingbron te hebben gevonden met voor een van columnist Constantine von Hoffman. Gaat de publicatie, CMO Magazine, ter ziele.

related partner content for mobile comes here

Op staat dat het blad al na 16 maanden de handdoek gooit, ondanks de hoge kwalitatieve waardering in de marketingmarkt. Uitgever ziet er geen brood in om door te gaan daar de korte termijnverliezen te hoog opliepen.

Dat is misschien wel goed nieuws voor Tijdschrift voor Marketing en haar uitgever Kluwer. Want CXO Media is ook in met het blad Chief Financial Officer Magazine en Chief Information Officer Magazine. Het zou logisch geweest zijn als daar Chief Marketing Manager Magazine aan toegevoegd zou zijn.

Wat betreft die top-10 blunders van 2006: die krijgen we misschien toch nog wel te lezen, want Constantine von Hoffman gaat eenzaam verder met zijn , voorlopig althans.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in