Marketingblad snel ter ziele
Dacht ik net afgelopen week een mooie Amerikaanse marketingbron te hebben gevonden met voor een stukje over marketingblunders van 2005 van columnist Constantine von Hoffman. Gaat de publicatie, CMO Magazine, ter ziele.
Op CMOMagazine.com staat dat het blad al na 16 maanden de handdoek gooit, ondanks de hoge kwalitatieve waardering in de marketingmarkt. Uitgever CXO Media ziet er geen brood in om door te gaan daar de korte termijnverliezen te hoog opliepen.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDat is misschien wel goed nieuws voor Tijdschrift voor Marketing en haar uitgever Kluwer. Want CXO Media is ook in in Nederland actief met het blad Chief Financial Officer Magazine en Chief Information Officer Magazine. Het zou logisch geweest zijn als daar Chief Marketing Manager Magazine aan toegevoegd zou zijn.
Wat betreft die top-10 blunders van 2006: die krijgen we misschien toch nog wel te lezen, want Constantine von Hoffman gaat eenzaam verder met zijn weblog, voorlopig althans.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid