Overslaan en naar de inhoud gaan

Longlist voor Visa Retail Jaarprijs

Uit ruim 200 inzendingen voor de verkiezing van Beste Winkel van Nederland zijn er 22 op de longlist beland. In de te volgen tweede ronde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De 22 winkels op de shortlist zijn: AKO, Het Arsenaal, Baderie, BCC, C1000, C&A, Coolcat, Van Dijk Mode, Thyade, Hema, Jellesma Vers triade, Lodewijk Mode voor Mannen, Lucardi Juweliers, Manders 'be yourself', Mestrini Optiek, Nimco Shoes, RiviËra Maison, Specsavers, The Phone House, Time Out Sport, Boekhandel Verwijs en Visgilde.

related partner content for mobile comes here

Bureau voor marktonderzoek Multi-Value heeft de opdracht gekregen om de 22 kandidaten nader te onderzoeken. Er wordt niet alleen een complete storecheck uitgevoerd, maar ook de winkelende consument wordt gevraagd naar zijn of haar tevredenheid over de betreffende winkel. Alle onderzochte kandidaten krijgen na afloop van de verkiezing beide rapporten aangeboden door de Stichting Retail Jaarprijs.

Van zes te nomineren winkels zijn er drie voor de prijs van Beste Zelfstandige Winkel en drie voor Beste Winkelketen. Alle genomineerden worden door de voltallige jury bezocht.
De winnaars worden bekend gemaakt tijdens het feestelijke jubileumgala van de Stichting Retail Jaarprijs.
Op 1 november aanstaande zijn circa 600 retailers aanwezig wanneer de prijs voor de tiende keer wordt uitgereikt in Studio 21 te Hilversum. Naast de Retail Jaarprijs trofee ontvangen beide winnaars een geldprijs van 5.000 euro van Visa, uitgever van Laser Cards.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in