Overslaan en naar de inhoud gaan

LBi ontwikkelt campagne voor Mitsubishi

LBi Nederland (Lost Boys en OER) ontwikkelde een Europese introductiecampagne voor Mitsubishi Motors.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

(Lost Boys en OER) ontwikkelde een voor Mitsubishi Motors.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat uit een online game, waarin je met hulp van een Japanse showmaster zelf kunt aangeven waar je je nieuwe Mitsubishi Lancer Sportback of Colt 'wilt ontvangen'.

Want op zaterdag 29 november worden in alle Europese landen auto's daadwerkelijk op die plek bij de winnaars afgeleverd, in sommige gevallen met een helikopter.

LBi is verantwoordelijk voor de complete campagne: strategie, conceptontwikkeling, productie en media inkoop (inclusief seeding en PR).
Daarnaast ondersteunt LBi de deelnemende landen bij aanvullende lokale activiteiten.

Op de website kun je op de kaart van Europa een 'landingsplek' uitkiezen en markeren.

Om meer kans te maken op de hoofdprijs kunnen deelnemers de plek afbakenen door een Mitsubishi logo te maken en te fotograferen. Hoe creatiever de inzending, hoe groter de kans op de hoofdprijs.

Parallel aan de campagne heeft LBi een tweetal online minigames ontwikkeld. In 'Lancer Looping' of 'Colt Curling' kun je zelf de hilariteit van een Japanse spelshow ervaren.

De hele gameshow is 'extreem gesponsord' door Mitsubishi en wordt ingezet om extra rumoer te creëren rond de 'On Your Mark' campagne. De gameshow is te spelen op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in