LBi ontwikkelt campagne voor Mitsubishi


LBi Nederland (Lost Boys en OER) ontwikkelde een Europese introductiecampagne voor Mitsubishi Motors.
De campagne bestaat uit een online game, waarin je met hulp van een Japanse showmaster zelf kunt aangeven waar je je nieuwe Mitsubishi Lancer Sportback of Colt 'wilt ontvangen'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWant op zaterdag 29 november worden in alle Europese landen auto's daadwerkelijk op die plek bij de winnaars afgeleverd, in sommige gevallen met een helikopter.
LBi is verantwoordelijk voor de complete campagne: strategie, conceptontwikkeling, productie en media inkoop (inclusief seeding en PR).
Daarnaast ondersteunt LBi de deelnemende landen bij aanvullende lokale activiteiten.
Op de website kun je op de kaart van Europa een 'landingsplek' uitkiezen en markeren.
Om meer kans te maken op de hoofdprijs kunnen deelnemers de plek afbakenen door een Mitsubishi logo te maken en te fotograferen. Hoe creatiever de inzending, hoe groter de kans op de hoofdprijs.
Parallel aan de campagne heeft LBi een tweetal online minigames ontwikkeld. In 'Lancer Looping' of 'Colt Curling' kun je zelf de hilariteit van een Japanse spelshow ervaren.
De hele gameshow is 'extreem gesponsord' door Mitsubishi en wordt ingezet om extra rumoer te creëren rond de 'On Your Mark' campagne. De gameshow is te spelen op www.onyourmark.eu/gameshow.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid