Overslaan en naar de inhoud gaan

Laatste ronde schattenjacht EU-campagne gezonde voeding

De online schattenjacht die wordt gevoerd in het kader van de EU-campagne voor gezonde voeding gaat zijn laatste fase in. Deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via de die dit najaar is geopend onder het motto ‘Eet, drink, beweeg’, komen schoolkinderen alles over voeding te weten van de ‘smakelijke’ hoofdfiguren van de campagne (groenten, fruit en zuivel met menselijke trekjes).
Deze Smaakmakersbende loodst de deelnemers aan de schattenjacht door de 8 ronden, met telkens twee vragen. Iedereen die jonger is dan 16 kan deelnemen en meedingen naar 'gezonde' prijzen zoals een mountainbike, yoghurt- en sapmachines en een tafeltennisset.

related partner content for mobile comes here

De campagne ‘Gezonde voeding’ loopt parallel aan twee andere EU-initiatieven om kinderen evenwichtiger en gezonder te doen eten: de schoolfruitregeling en de schoolmelkregeling.

Meer dan 17 000 kinderen en hun leerkrachten hebben in België, Frankrijk, het VK, Ierland, Estland, Litouwen en Polen deelgenomen aan de spelletjes van de Smaakmakersbende tijdens de mobiele campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in