Laatste ronde schattenjacht EU-campagne gezonde voeding


Via de website die dit najaar is geopend onder het motto ‘Eet, drink, beweeg’, komen schoolkinderen alles over voeding te weten van de ‘smakelijke’ hoofdfiguren van de campagne (groenten, fruit en zuivel met menselijke trekjes).
Deze Smaakmakersbende loodst de deelnemers aan de schattenjacht door de 8 ronden, met telkens twee vragen. Iedereen die jonger is dan 16 kan deelnemen en meedingen naar 'gezonde' prijzen zoals een mountainbike, yoghurt- en sapmachines en een tafeltennisset.
De campagne ‘Gezonde voeding’ loopt parallel aan twee andere EU-initiatieven om kinderen evenwichtiger en gezonder te doen eten: de schoolfruitregeling en de schoolmelkregeling.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeer dan 17 000 kinderen en hun leerkrachten hebben in België, Frankrijk, het VK, Ierland, Estland, Litouwen en Polen deelgenomen aan de spelletjes van de Smaakmakersbende tijdens de mobiele campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid