Overslaan en naar de inhoud gaan

Kopzorgen behandeld door P&G

Saatchi & Saatchi maakte voor Procter & Gamble Nederland een below the-line verrassingscampagne voor anti-roosshampoo Head & Shoulders,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de eerste week wordt de afzender geheim gehouden, als op alle Nederlandse treinstations spreads hangen met de afbeelding van een kussen met de regel: ‘vreemdgaan geeft kopzorgen’. In de tweede week worden deze verwisseld door uitingen met hetzelfde kussen waarop een fles Head & Shoulders ligt, ondersteund door de tagline: ‘Blijf trouw, altijd roosvrij haar om te zoenen.’.

related partner content for mobile comes here

Op 8 oktober zullen op zes grote NS-stations witte opgeblazen plastic kussentjes worden uitgedeeld aan reizigers met de campagneteksten en een packshot van de shampoo. Het is voor het eerst sinds lange tijd dat P&G hier naast televisie ook outdoormedia inzet voor Head & Shoulders. Doel is om het merk als ‘slim, sensueel en bevrijdend’ te positioneren.

Creatie: Edwin Kopper, Maurits Rinders, Hugo van Nugteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in