Kopzorgen behandeld door P&G


In de eerste week wordt de afzender geheim gehouden, als op alle Nederlandse treinstations spreads hangen met de afbeelding van een kussen met de regel: ‘vreemdgaan geeft kopzorgen’. In de tweede week worden deze verwisseld door uitingen met hetzelfde kussen waarop een fles Head & Shoulders ligt, ondersteund door de tagline: ‘Blijf trouw, altijd roosvrij haar om te zoenen.’.
Op 8 oktober zullen op zes grote NS-stations witte opgeblazen plastic kussentjes worden uitgedeeld aan reizigers met de campagneteksten en een packshot van de shampoo. Het is voor het eerst sinds lange tijd dat P&G hier naast televisie ook outdoormedia inzet voor Head & Shoulders. Doel is om het merk als ‘slim, sensueel en bevrijdend’ te positioneren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCreatie: Edwin Kopper, Maurits Rinders, Hugo van Nugteren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid