Overslaan en naar de inhoud gaan

Knuffels sparen bij Rotterdamse Schouwburg

Kwam het door het succes van Olli? De Rotterdamse Schouwburg start met een spaaractie voor de jeugd- en familievoorstellingen. Bezoekers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er lijkt bij het Rotterdamse theater echter geen sponsor achter te zitten.

related partner content for mobile comes here

Bij elk jeugd- of familietheaterkaartje ontvangt men 1 sticker, met vijf stickers is de spaarkaart vol en kan deze bij de kassa ingewisseld worden voor een originele Fruut knuffel.

Met de spaaractie hoopt de Rotterdamse Schouwburg de jeugd- en familievoorstellingen (er staan er 80 gepland voor komend seizoen) beter onder de aandacht te brengen en natuurlijk nog meer bezoekers te trekken.

Fruut is de mascotte van de Vitamine T(heater) campagne, die 8 jaar geleden werd opgezet. De campagne moest het jeugdtheateraanbod van de Rotterdamse Schouwburg een eigen gezicht geven Sindsdien is de vrolijke sinaasappel met de naam ‘Fruut’ het gezicht voor de jeugd- en familievoorstellingen.

Zondag 15 september, als er voorproefjes worden getoond van RO Theater, MAAS, Jeugdtheater Hofplein, Theater van Santen en Buurman & Buurman, worden de Fruut-knuffels gepresenteerd en zal ook de vernieuwde website worden gelanceerd. Als je op deze dag een kaartje koopt, krijg je het dubbele aantal stickers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in