Knuffels sparen bij Rotterdamse Schouwburg


Er lijkt bij het Rotterdamse theater echter geen sponsor achter te zitten.
Bij elk jeugd- of familietheaterkaartje ontvangt men 1 sticker, met vijf stickers is de spaarkaart vol en kan deze bij de kassa ingewisseld worden voor een originele Fruut knuffel.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet de spaaractie hoopt de Rotterdamse Schouwburg de jeugd- en familievoorstellingen (er staan er 80 gepland voor komend seizoen) beter onder de aandacht te brengen en natuurlijk nog meer bezoekers te trekken.
Fruut is de mascotte van de Vitamine T(heater) campagne, die 8 jaar geleden werd opgezet. De campagne moest het jeugdtheateraanbod van de Rotterdamse Schouwburg een eigen gezicht geven Sindsdien is de vrolijke sinaasappel met de naam ‘Fruut’ het gezicht voor de jeugd- en familievoorstellingen.
Zondag 15 september, als er voorproefjes worden getoond van RO Theater, MAAS, Jeugdtheater Hofplein, Theater van Santen en Buurman & Buurman, worden de Fruut-knuffels gepresenteerd en zal ook de vernieuwde website www.vitaminet.nl worden gelanceerd. Als je op deze dag een kaartje koopt, krijg je het dubbele aantal stickers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid