Overslaan en naar de inhoud gaan

Kindernet start campagne

Om de kijker het nieuwe Kindernet op de kabel te laten ontdekken, rolt de zender de komende drie weken een landelijke 'Wie zoekt die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast een nieuwe kanaalindeling werden de uitzenduren van Kindernet uitgebreid van 15.00 tot 19.00 uur en groeit de huidige distributie de komende weken verder tot 90 procent. De zender wil dat communiceren met de nieuwe campagne. Het thema van de campagne: stel Kindernet in op je tv, zoek de geheime code op en win verschillende prijzen waaronder een exclusieve ontmoeting met K3. Samen met deze meidengroep werd de aftrap van de campagne gegeven in onder andere de Amsterdam Arena en de Kuip in Rotterdam. Aanvullend rijden de komende weken acht promoteams met moving billboards en camerafaciliteiten dagelijks door het land op zoek naar de doelgroep onder het motto 'Wie zoekt die Wint'. Daarnaast worden er in 5.2 miljoen huishoudens kleurplaten bezorgd.

related partner content for mobile comes here

Adformatie meldde vrijdag dat Kindernet vrijwel zijn gehele marktaandeel heeft verloren door de nieuwe kanaaldeling met Veronica, sinds vorige week zondag. Toen daalde Kindernet's marktaandeel in de leeftijdsgroep 6-12 jaar (tijdvak 06-18 uur) tot 0,1 pct. Ter vergelijking: in de hele (vakantie-)maand augustus scoorde Kindernet een gemiddeld marktaandeel van bijna 16,8 pct.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in