Overslaan en naar de inhoud gaan

Rolf van Woerkom naar Spaarbeleg

De marketing-directeur van Aegon Bedrijfspensioenen, Rolf van Woerkom (42), is overgestapt naar Spaarbeleg, eveneens een Aegon-onderdeel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Woerkom is daar per 1 september commercieel directeur geworden. Hij was drie jaar bij Aegon werkzaam en daarvoor 3,5 jaar bij Kortman Intradal, onderdeel van Sara Lee, waar hij marketing-directeur was en de Sanex-sponsoring met Rintje Ritsma opgezet heeft. Daarvoor heeft hij 13 jaar bij Unilever gewerkt.

related partner content for mobile comes here

Over zijn overgang, zegt hij: ‘Ik ga weer terug naar consumentenmarketing en ga weer meer retail/food-achtige marketing bedrijven.’

Nu het kabinet besloten heeft het bedrijfssparen af te schaffen, is er volgens Van Woerkom weer werk aan de winkel. Want een groot deel van de Spaarbeleg-producten werden gefinancieerd met spaarloonmiddelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in