Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Keekaboo verstrekt geen gevens aan derden’

“Keekaboo heeft geen gegevens aan derden verstrekt.” Dat staat in een brief die Keekaboo naar de Consumentenbond heeft gestuurd naar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Consumentenbond besloot Keekaboo het keurmerk af te nemen, omdat ze meende dat het bedrijf wél gegevens doorverkocht. Directeur Patrick van Zandvoort schrijft in de brief dat er verwarring is ontstaan door samenwerking met First Impressions, een bureau dat bij toestemming van de gebruiker commerciële aanbiedingen per e-mail toestuurt. Van Zandvoort: “Verwarring is opgetreden door de volgende verwoording in de disclaimer in de betreffende mailing: ‘Deze mail is tot stand gekomen in samenwerking met , welke eenmalig jouw e-mail adres aan First Impressions beschikbaar stelde.’ Hieruit kan begrepen worden dat Keekaboo zonder toestemming database gegevens aan een derde partij heeft verstrekt. Maar dat is niet zo. Hoofddoelstelling was juist om degenen die eventueel ongewenst e-mail ontvangen, uit het bestand te filteren. We willen de Consumentenbond graag uitnodigen om een controle naar deze kwestie uit te (laten) voeren.”

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in