Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe werkt Googles AdWords echt?

Het antwoord op die vraag zal waarschijnlijk lang op zich laten wachten. Maar IT-columnist Robert Cringely publiceerde kort voor het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een kennis van de columnist exploiteert al geruimte tijd een webwinkel. Voor die webwinkel maakt de uitbater veelvuldig gebruik van .

related partner content for mobile comes here

Maar welke prijselasticiteit is te herkennen bij AdWords? Met andere woorden: hoeveel meer moet je betalen om meer verkeer te krijgen en loont dat nog?

De winkelier maakte bij wijze van proef een kopie van zijn website, experimenteerde uitvoerig en kon niet anders concluderen dan:

"It's like Vegas (...) They want you to lose. Try to game the system and they cut off one of your legs."

het opmerkelijke voorval.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in