Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw opiniemaandblad voor hoogopgeleide jongeren

Pitch. Zo heet een nieuw 'opiniemaandblad' voor hoogopgeleide 25- tot 39-jarigen, waarvan het eind oktober het eerste nummer verschijnt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Initiatiefnemer en uitgever is Elderik Meulman (27), voormalig stagiair bij Quote, die daarna een studie Bedrijfskunde voltooide. Hoofdredacteur van het nieuwe blad wordt ex-MarketingTribune-hoofdredacteur Rupert Parker Brady, directeur van de nieuwe uitgeverij PitchMedia is Gert Jan Kooistra, ook al ex-MarketingTribune.

related partner content for mobile comes here

Volgens Meulman wordt Pitch een 'blad over de genoemde jongere doelgroep maar vooral ook door deze doelgroep'. Dat de nieuwe titel de strijd met de bestaande opiniebladen zou aanbinden, zoals elders in de pers werd gesuggereerd, vindt hij niet reëel. 'Wij zijn maar klein, met beperkte budgetten en zullen zaken dus klein en slim moeten aanpakken. Dat is ook de sympathie van deze nieuwe titel.' Op de redactie van Pitch werken vier mensen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in