Overslaan en naar de inhoud gaan

Reaal met nieuwsschermen op stations

Reaal Verzekeringen komt met het Reaal Nieuwsscherm, een plasmascherm op de drukste NS stationsperrons. Op de schermen zijn constant de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De verzekeraar zegt in te spelen op de behoefte van Nederlanders. Ruim 93 procent wil graag op de hoogte zijn van het laatste nieuws, zo blijkt uit een onderzoek van Maurice de Hond in opdracht van Reaal Verzekeringen.
Het Journaal (73 procent), radio (55 procent), Teletekst (52 procent), de krant (48 procent) en internet (31 procent) zijn daarbij de meest geraadpleegde bronnen. Ruim 40 procent wil bovendien het nieuws het liefst altijd en overal horen, via welk medium dan ook.

related partner content for mobile comes here

De ANP Headlines op de stations worden elke vijf minuten ververst. De gemiddelde
wachttijd van mensen op drukke NS-perrons is zeven minuten, precies genoeg om even snel het laatste nieuws tot je te nemen. Het eerste Reaal Nieuwsscherm is te vinden op Utrecht Centraal Station. Overige nieuwsschermen komen te hangen op Amsterdam CS, Den Haag CS, Rotterdam CS en Station Leiden.

Viacom Outdoor, NS, en Hecla participeren. Het idee kwam van KesselsKramer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in