Reaal met nieuwsschermen op stations
De verzekeraar zegt in te spelen op de behoefte van Nederlanders. Ruim 93 procent wil graag op de hoogte zijn van het laatste nieuws, zo blijkt uit een onderzoek van Maurice de Hond in opdracht van Reaal Verzekeringen.
Het Journaal (73 procent), radio (55 procent), Teletekst (52 procent), de krant (48 procent) en internet (31 procent) zijn daarbij de meest geraadpleegde bronnen. Ruim 40 procent wil bovendien het nieuws het liefst altijd en overal horen, via welk medium dan ook.
De ANP Headlines op de stations worden elke vijf minuten ververst. De gemiddelde
wachttijd van mensen op drukke NS-perrons is zeven minuten, precies genoeg om even snel het laatste nieuws tot je te nemen. Het eerste Reaal Nieuwsscherm is te vinden op Utrecht Centraal Station. Overige nieuwsschermen komen te hangen op Amsterdam CS, Den Haag CS, Rotterdam CS en Station Leiden.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisViacom Outdoor, NS, en Hecla participeren. Het idee kwam van KesselsKramer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid