Overslaan en naar de inhoud gaan

Hill and Knowlton garandeert klanten meetbare resultaten

De Amerikaanse vestigingen van het wereldwijde Hill and Knowlton-netwerk gaan hun klanten meer zicht geven op het effect van hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amerikaanse blad PR-News bericht dat H&K voortaan meetbare resultaten in de contracten op zal nemen, bijvoorbeeld op het gebied van ‘stock performance, brand recognition en product sales increases’. Bovendien garandeert H&K haar klanten voortaan een ‘on-time, on budget’- garantie. Wanneer H&K te laat of boven het budget levert, ontvangt de opdrachtgever een reductie van 15 procent op het honorarium. Lex Schoevers van Hill and Knowlton Nederland was niet op de hoogte van het Amerikaanse initiatief. Hij zei niet te verwachten dat H&K in Europa en Azië het idee zullen overnemen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in