Heineken weer in zee met James Bond
Quantum of Solace de nieuwe James Bond-film, wordt de vijfde Bond-film waar Heineken zijn naam aan zal verbinden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Quantum of Solace de nieuwe James Bond-film, wordt de vijfde Bond-film waar Heineken zijn naam aan zal verbinden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De actrice Olga Kurylenko zal een belangrijke rol spelen in de marketingcampagne. Verschillende media (internet, print, radio, televisie) zullen worden ingezet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe promotiecampagne begint in oktober, de film gaat in november in première gaat.
Volgens Heineken past de samenwerking met de filmmakers goed bij het internationale imago van Heineken, zo meldt ANP. Door de associatie met James Bond wordt wereldwijd het profiel als 'premium brand' versterkt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid