Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken USA polst zeker 13 bureaus

Heineken USA heeft op zijn minst 13 bureaus benaderd in een review voor de Heineken en Premium Light merken. Ook StrawberryFrog in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor het account ter waarde van zo’n 80 miljoen dollar werden ook de huidige bureaus WPP Group's Berlin Cameron United (Heineken Premium Light) en Publicis (Heineken) gepolst, meldt . Publicis heeft ook het account van Amstel Light in handen.

related partner content for mobile comes here

Verder op de lijst staan Interpublic Group's Deutsch en Carmichael Lynch, Omnicom Group's Merkley + Partners, Publicis' Saatchi & Saatchi, WPP Group’s JWT, MDC-backed Margeotes Fertitta Powell en Kirshenbaum Bond + Partners, Havas' Arnold en de independents M&C Saatchi, MMB en StrawberryFrog.

Dat StrawberryFrog weer is benaderd is opvallend. The Red Brick Road haalde vorige maand namelijk het wereldwijde creatieve account van Heineken binnen als lead agency van de bierbrouwer. Dat account kwam van StrawberryFrog Amsterdam. Het bureau blijft wel werken voor Heineken, bijvoorbeeld voor de sponsoring van de nieuwe James Bond film, Casino Royale. Afgelopen maand kreeg.

Half september wordt het aantal bureaus dat Heineken USA heeft benaderd teruggebracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in