Overslaan en naar de inhoud gaan

Glazen huis

We hadden weer eens een lekker weekje bij NS. De presentatie van de jaarcijfers van het glazen huis NS is goed verlopen. Geen onverwachte…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We hadden weer eens een lekker weekje bij NS. De presentatie van de jaarcijfers van het glazen huis NS is goed verlopen. Geen onverwachte boemerangs dit jaar; 'gewoon' goed nieuws over prestaties, klanttevredenheid en financieel herstel (zie verder op ). Alleen de immer zure Volkskrant was het gelukt, toch nog een negatief element te vinden. Daags later een relletje tussen NRC en KLM waarin een belachelijke parallel tussen de verzelfstandiging van NS en de privatisering van Schiphol wordt getrokken. Waarom wil iedereen toch zo graag over NS praten? En waarom klopt het nooit? KLM belooft e.e.a. recht te zetten ...

related partner content for mobile comes here

Vanmorgen de vrolijke opening van de hippe nieuwe stationsrestauratie in Utrecht; einde dag bericht uit over conducteur met TBC. Verzending van dat bericht was een moeilijke afweging. Uit overweging van transparantie hebben we zelf dit nieuws naar buiten gebracht. Roepen we sodom en gomorra over ons zelf af? Wachten tot het lekt is geen optie. Rover brengt een persbericht uit waarin ze steun betuigt aan onze aanpak en snelle openheid. Transparantie gekozen; en nu maar zien hoe het uiteindelijk in de media uitpakt. Ach, ze kletsen toch wel over ons, laten we dan in ieder geval proberen daar zelf zo sturend mogelijk in te zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in