Genomineerden voor de Adwards bekend


Maar er komt er toch weer een bij: de verkiezing van de Online mediaman en Online mediavrouw, de Adwards.
Een jury reikt de Adwards op 15 juni 2006 tijdens LINK uit. LINK is het jaarlijkse event van AdLINK voor de online media branche.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de categorie Online mediaman zijn genomineerd:
Alex Stil ( Reddion), Edwin Tromp (Talpa Digital), Gijs Barends (Medialand), Marco Derksen en Stephan Fellinger (beide zelfstandig adviseur interactive marketing ).
Voor Online mediavrouw van het jaar komen in aanmerking:
Annemiek Verhagen (Tapps), Charlotte Mesman (Trendystyle), Eveline Aendekerk (Lost Boys ), Lot Carlier (Sanoma-Uitgevers) en Nathalie Peters (Initiative).
De jury stond onder leiding van Igor Beuker (voorzitter IAB, oprichter LaComunidad).
En bestaat verder uit Boris Veldhuijzen van Zanten (voorzitter IPAN, 'serial entrepeneur'), Jessica Haagmans (COO Sanoma uitgevers), Heleen van Oord (medeoprichter en mede-eigenaar DQ&A) en Armel Mouque (Director MEC:Interaction en lid van Management team Mediaedge:CIA).
Tijdens LINK, het jaarlijkse online media event van AdLINK, worden De Adwards (spreek uit 'de Edwards') uitgereikt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid