Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden voor de Adwards bekend

Ja hoor, het prijzenseizoen is gelukkig weer bijna voorbij, hoor ik links en rechts verzuchten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar er komt er toch weer een bij: de verkiezing van de Online mediaman en Online mediavrouw, de .

related partner content for mobile comes here

Een jury reikt de Adwards op 15 juni 2006 tijdens LINK uit. LINK is het jaarlijkse event van AdLINK voor de online media branche.

In de categorie Online mediaman zijn genomineerd:

Alex Stil ( Reddion), Edwin Tromp (Talpa Digital), Gijs Barends (Medialand), Marco Derksen en Stephan Fellinger (beide zelfstandig adviseur interactive marketing ).

Voor Online mediavrouw van het jaar komen in aanmerking:

Annemiek Verhagen (Tapps), Charlotte Mesman (Trendystyle), Eveline Aendekerk (Lost Boys ), Lot Carlier (Sanoma-Uitgevers) en Nathalie Peters (Initiative).

De jury stond onder leiding van Igor Beuker (voorzitter IAB, oprichter LaComunidad).

En bestaat verder uit Boris Veldhuijzen van Zanten (voorzitter IPAN, 'serial entrepeneur'), Jessica Haagmans (COO Sanoma uitgevers), Heleen van Oord (medeoprichter en mede-eigenaar DQ&A) en Armel Mouque (Director MEC:Interaction en lid van Management team Mediaedge:CIA).

Tijdens LINK, het jaarlijkse online media event van AdLINK, worden De Adwards (spreek uit 'de Edwards') uitgereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in